Baigiamojo darbo tikslas – nustatyti prekės ženklo žinomumo plėtojimo galimybes.
Pagrindinių darbo dalių trumpas turinys:
Pirmoje darbo dalyje išanalizuota prekės ženklo samprata, prekės ženklo identitetas, jo
įvaizdis, komunikacija, žinomumas bei prekės ženklo vystymo strategija moksliniame kontekste,
išskiriama šiuo laikotarpiu itin veiksminga komunikacinės strategijos priemonė – istorijų
pasakojimas, kurią naudoja organizacijos, siekiant perduoti emocinę ar pridėtinę prekės ženklo vertę,
didinti prekės ženklo žinomumą.
Antroje darbo dalyje buvo atlikta panaudotų mokslinių kiekybinio ir kokybinio (antrinių
duomenų analizė, atvejo analizė, interviu, turinio analizė, anketinė apklausa internetu) tyrimų metodai,
pateikti atliktų tyrimų duomenys bei gautų duomenų analizė, atskleistas prekės ženklo „Fejų slėnis“
žinomumas socialinėse platformose „Facebook” ir „Instagram”, atskleista komunikacija su tiksline
auditorija, gauti rezultatai pateikti procentine išraiška, pavaizduoti grafiškai, atlikta jų analizė.
Trečioje darbo dalyje, vadovaujantis antroje darbo dalyje atliktos analizės rezultatais ir
teorinių problemos sprendimo metodų apžvalga, įvardijamos probleminės sritys bei sprendimai joms
išspręsti. Pristatoma galima prekės ženklo „Fėjų slėnis” žinomumo plėtros kryptis istorijų
pasakojimas. Autorės sudarytas kūrybinės idėjos „Fėjų slėnis tavo namuose” modelis bei jo
įgyvendinimo detalus aprašas gali būti taikomas ir kitų marketingo subjektų, kurie siekia didinti savo
prekės ženklo žinomumą ir komunikavimą su tiksline auditorija.
Purpose of this master’s diploma paper – to determine opportunities for developing brand
name awareness.
Contents of the main parts:
First part of this paper analyses brand name concept, brand name identity, it’s image,
communication, awareness and development strategy in the academic content, distinguished during
this period extremely effective communication strategy tool – story telling, which is being used by
organizations which seek to pass emotional added brand value, increase brand awareness.
In the second part of this work, quantitative and qualitative research was carried out
(secondary data analysis, case study, interview, content analysis, internet survey) research
methodology and collected data analysis, brand name “Fejų slėnis“ awareness revealed in social
platforms „Facebook” and „instagram”, communication with target audiences revealed, results
presented in percentages, charts and analysis carried out.
Based on the results of the analysis and overview of theoretical problem solving methods in
the second part, third part identifies problematic areas and solutions to solve them. Presented
possible brand name „Fėjų slėnis” awareness development direction – story telling. Author’s
developed creative model “Fėjų slėnis tavo namuose” and detailed description of its implementation
can apply to other marketing entities, who seek to increase their brand awareness and
communication with the targeted audience.