Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/201
Options
Integruotosios marketingo komunikacijos : mokomoji knyga
Type of publication
Mokomoji knyga / Educational book (K2b)
Title
Integruotosios marketingo komunikacijos : mokomoji knyga
Date Issued
Date Issued |
---|
2012 |
Publisher
Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla
Extent
254 p. : schem., lent
Field of Science
Abstract
Šiuolaikinei organizacijai, norinčiai sėkmingai dirbti rinkoje, būtinos marketingo komunikacijos. Jos yra vienas pagrindinių šiuolaikinio marketingo aspektų. Tai svarbus bet kokios organizacijos veiklos elementas, leidžiantis organizacijai bendrauti su klientais. organizacijos turi mokėti koordinuoti, integruoti, planuoti savo komunikaciją – išmokti naudoti tokį galingą marketingo įrankį kaip marketingo komunikacijos. Mokomoji knyga parengta remiantis marketingo komunikacijų tema parašytais lietuvių ir užsienio autorių darbais ir vadovėliais, taip pat internetu pasiekiamais šaltiniais.
Type of document
type::text::book
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
Description
Recenzavo: prof. dr. Jūratė Banytė
Bibliogr.: p. 244-254